Stalkers !

Sunday

what the ......... ! Fish ? HAHA !

Assalamualaikum :)
haha ! hi everyone ! jumpe lagi . ngeh3 ;)
awak-awak semua sihat ?
harap-harap sihat lah yea semua . lets together say ALHAMDULILLAH :)

u olls ~
entry kali ni , saje-2 jea . haha ! memandangkan sudah masuk tahun baru (horrayy!) , aku nak wish kat korang laa kan ... dah kat facebook , facebookers dah ramai dah yang wish . confirm2 laa klo aku wish jugak , orang ta na baca . HAHAHHAHAH !!! ^^

so ..

HAPPY NEW YEAR , FRIENDS :)

semoga tahun lepas menjadi pengajaran untuk menjadikan tahun baru ni ke arah yang lebih baek :)
sama-2 lah kite mengejar ape yang belom terkejar lagi yea . haha ! ~

first time aku menyambut tahun baru di Mesir . even aku dah stay kat Mesir for 2 years , tapi tahun lepas aku agak skema & nerd sikit in termed of 'budak baek' HAHAHHA ! , so sambut new year pun dalam rumah mengadap buku ==' hmm ~ memang ta fun lgsg lah ! tapi disebabkan aku jadi macam tu laa aku mendapat mumtaz tahun lepas . wuuu ! Alhamdulillah ! tapi tahun ni , aku dah kenal ramai orang , ajak g sane , ajak g sini ,, lagi-2 aku jenis suka berjalan , HAH ! ape lagi . enjoyyyyyy !! wuuu ^^ tapi aku jealous nan penyambutan tahun baru kat Malaysia . diorang buat solat berjemaah ramai2 kat datan shah alam ! woah !! aku tak pernah lagi nampak suasan yang sungguh sungguh meresap ke dalam jiwa aku even sekadar melihat gambar , tapi keterujaan aku untuk merasai bersama ,, hmmmmm ~ korang faham kan ? dah laa ade ustaz azhar idrus . serious bhai , aku minat dia ! dia sangat kelakar ! heee :D Al-maklumlah , aku suka orang kelakar-2 jea . baru ceria hidup aku . penuh dengan senyuman . sorry for jiwang-2 sangat . na jiwang , kene pada tempatnya . HAHAHHA ! aku harap tahun ni (2012) , ALLAH akan terus-terusan memberkati hidupku , umiku , abahku , family-family ku , kawan-2 ku , guru-2 ku , n seluruh umat islam :) baek di dunia , baek di akhirat yang kekal , insyaALLAH :)

hmm , oke lah , dah malas dah nak membebel . aku chiow dlu lah . tade mood sangat hari ni nak membebel panjang-2 . masalah bertimpa-2 ><

and guys ,,
wish me good luck :)
na exam midterm dah ni .
yang sedihnya , start exam 8 Jan , it is on my birthday . sedih !!!!! ><
harap-2 Allah bagi hadiah birthday aku nanti , hadiah MUMTAZ lagi . heee :D
AMEEN ! ;)

Salam ~

No comments:

Post a Comment