Stalkers !

Wednesday

you are so sweet, honey :)

salam .
hi u olls ! hee :D
today i am so happy . yesterday , i was so happy . 2 days ago , i was so very happy ! :) hahaha ! actually aku just nak bercerita pasal 2 hari lepas . hee ~
aku call si DIA . si DIA menjawab . of course laa kan . HAHA !
then tengah2 bercakap , aku request one thing . tadaaa ! aku suruh si DIA nyanyi dengan gitar dia . mula-2 banyak kali jugak laa si DIA refuse . so , aku ape lagi , menggunakan kuasa merajuk aku nih , hah ! caer bak hangg ! hahahhah ! ^^ tahu pulak takut aku merajuk kan . haish ! (sayang jugak si DIA kat aku) hik3 ~
lepas banyak kali aku beradegan merajuk manja dengan si DIA , last-2 nyanyi jugak haa . grrr ! awak , orang lain punye boyfriend sanggup buat ape saje untuk girlfriend dia , awak pulak refuse untuk penuhi request saya yang tak seberapa tu ==' kecewa tau awak ==' alasan awak hanya sebab awak bersuara tak sedap ==' lerr ! kalau saya nak suara yang sedap , saya takkan mintak awak nyanyi tau awak . saya akan mintak si Siwon Oppa yang nyanyikan untuk saya tau awak . grrr ! kalau dekat , dah lame dah aku ketok kepala dia ==' HAHA !
then , dia mula nyanyi .. even aku ta berapa nak dengar , aku tumpukan jugak , aku dengar setakat mana aku boley mendengar . haha . serious aku terharu :') tapi aku tak menangis oke ! wekkk ! :P nnt nak suruh dia mengaji Al-Qur'an depan aku lah nnt . ngeh3 ^^ so , aku kene tunggu bulan 7 nanti , insyaALLAH ! aku nak balekk !! wuuu ^^ nanti nak jumpe dia , aku nak suruh dia mengaji . kalau dia refuse , kene laa sepak terajang aku ni nanti ! HUH ! (garang bhaii !) hik3 ~
lepas pada dia nyanyi , aku pnye mood dah start menggila . aku pun nyanyi jugak lah ! hahahaha !! yeah , i admit that my voice is so NICE to hear , tapi aku ikhlas oke :) it is from deep of my heart :') hahaha ~ macam radio buruk pun ada , tapi ade aku kesah ? bukan untuk org laen , untuk kekasih hati snd jugak . hik3 ~

kenapa aku berkongsi kisah ni ? lerr ! suka hati aku laa blog aku ! hahahah ! :P tade lah , aku just gembira jea . i just wanna share my happiness :)
wanna know who is he ?

tadaaaa ...



his name is Mohamad Na'im bin Mazlan .
He's my heart :')
thanks awak . Thank you so very much :)

No comments:

Post a Comment