Stalkers !

Sunday

huh!

mengeluh lagi aku nih . haish !
how can i STOP if something ....... (tett teett !) sshh ! secret ! :)
haha ! ~
actually tak ade ape2 yang nak dikeluhkan . aku saje2 je nak mengeluh . tapi orang cakap mengeluh ni tak MOLEK , macam kite mengeluh atas nasib yang menimpa . kita sepatutnya bersabar , redha dan tawakkal je ape yang dah terjadi . janji usaha tu penting . kalau tak ade usaha , na mengeluh berjuta kali pun , silakan :)

(ops ! berlecture free pulak ye ?) PAHALA untuk aku dan korang , FREE ! hee :D

kat sini , aku nak bercerita sedikit . boring2 berDENTAL BIOMATERIALS , nak berblogging lah ! tapi nak tulis ape yang terjadi hari ni je . yang membuatkan aku mula-2 jadi baek tibe2 , boley menjadi jahat pun dengan tibe2 . HAHAHA ! (ayat keling)
*hope korang faham ! LOL ! :))
oke , semalam , disebabkan test crown and bridge punye hal , aku stay up malam tu , sampai lah pagi subuh . aku langsung tak tidur . pelik ! tapi memang benar ! hahaha ! aku memang tak tidur tanpa minum ape2 , tanpe gune bahan ape2 untuk tahan ngantok . SINCHA ? bouyaaa ! hahaha ! (ops ! terKOREA pulak) haha ! member2 aku , housemates aku , diorang memang takkan boley tahan ngantok kalau tak minum coffee . bagi aku , aku memang memang sangat sangat (bedo'oh2 orang kelantan kata) tak boley dengan coffee . bau coffee pun aku dah pening lalat ! BUSUK do ! >< tu baru bau coffee panas dalam cawan . kalau dalam mulut manusia , PERGGHHH ! mao tak pengsan nye aku ==' bagi aku , selagi kerja aku tak selesai , aku tak boley tidur . laen laa kalau memang tahap kepala otak aku 'mengong' tak betul tahap kesenokan tu , hah ! memang wassalam awal2 laa . haha ! lagi2 memang terjadi satu hal yang memang menggelikan aku semalam , (SUSAH DO ILMU NAK MASUK DALAM OTAK AKU SEMALAM!) grrrr ! bawak masalah betul masalah tu . dah nama lagi masalah kan , memang pembawa masalah lah . haha ! keling punye ayat ==' belasah jelah ~ pagi td kelas is supposed to be at 10 a.m . niat aku memang tibe2 baek gile kot , nak datang lah awal ,, (sebabkan , selalunya aku ponteng kelas hari sabtu) HAHAHHAA ! kantoi habes ! kalau Umi aku tahu , MAMPOS aku ==' hahhaa ! dah kelas hari sabtu kelas tafseer , crown and bridge , and english . mne ta ponteng nye , bosan ! (astaghfirullah !!) bertaubat myra ! hahahha !
*insyaALLAH ~ =____=''
so dengan niat yang baek tadi , pergilah aku menaiki tremco ke kuliyyah tib asnan azhar . sesampai je aku kat hall , fullamakk !!!!!! SUNYI bhai ! orang nya boley bilang dengan jari jea . ade laa dalam 5-6 orang jea dalam hall malaysian tuh . haih ! ponteng tak ajak aku nih !! bengang aku ! hahahhahahaha ^^ dok dalam kelas , bench paling last aku lepak , sorang-2 layan lagu dalam iphone . maen Fb . maen game Apps . hahahha ! tapi nota crown and bridge tetap ditangan . pergh ! rajin beb ! nak kene hafal semua term2 nih ! grrr ~ 2 jam menunggu masa utk exam , layannnnnn ~ then ade prof masuk , cakap ustaz tafseer tak dapat datang . sebab daq2 nih hantar msg kat prof tu cakap nak buat visa hari ni . HAH MEMANG ! niat dah baek , mcm ni aku dapat . SIGH SIGH SIGH ! haihhhh ! kalau aku thu mcm ni jadi , aku dah boley sambung tidur sekejap kat rumah , bangun pukul 11 pg ! grrrr ! >< sabarrrr je la ~ tggu je la dalam kelas tu sampai pukul 12 . then , bermula la test crown and bridge . 5 soalan MCQ jea ==' aku sangat lege ! hahaha ! then , lepas jawab2 sedap2 , aku boring2 , aku sambung laa maen Fb dalam iphone aku . doktor tu datang kat tempat aku , dengan baunya coffee kat mulut dye , perggghhh !!!!! automatic kepala kukebelakangkan ! hahahaha ! busuk bhaiiii . serious busuk bau coffee ! eeeii >< dya tny aku , is it allow for a student to play any mobile during the examination ? HAH sudahh !! memang sengih busuk je laa aku tadi ==' selamber nye aku jawab , no . HAHAHHAHAHA !! tapi doc , aku dah siap jawab . n maen Fb je kot ==' haishh . kamu bikin aku malu seyhh . semua orang gelakkan2 aku td . serious malu ==' pastu doc tu ambil kertas aku , oke , then u can continue b'coz it seems like you cant wait anymore . HAH ! lagi laa orang gelakkan aku ! benciiiii ><
naseb baek laaaaaaa kelas aku hanya ade perempuan . kalau ade lelaki , aku nak letak mane muka aku nii bhai ? ==' haish . pastu lepas semua hantar kertas , terus check jawapan . aku salah 2 . HAHAHHA ! careless punye pasal . tapi oke lagi kan kn ? hee :D pastu dia datang tempat aku lagi . dlm hati aku , (ape pulak dia nak niii) hahaha ! then dia cakap kat aku , u got all wrong . tapi aku tengok kertas tu bernama orang lain . aku tunjuk laa kat nama atas kertas tu , it is .... . it is not me . dia selambernye tny aku , are you .... (that name on paper) . tergeleng2 laa aku macam budak kecik . haishh ! DOCTOR , sudah2 laa nak malukan aku ...... ==' (again sigh) orang lain dah gelakkan2 aku dah . free2 je dapat malu ==' bile dah mood macam jongkang jongkit kan , ape lagi , aku skip kelas english ! padan muke ! grrrrr >< (jap , aku cakap padan muke kat sape? ) HAHAHHAA !

oke lah . malas dah nak membebel . time for dental biomaterials pulak ! doakan aku boley jawab tau ! ta na maen facebook dahhhhh . sumpah menyesal ! hahaha !

oke , chiow !

salam :)

No comments:

Post a Comment