Stalkers !

Saturday

WishMeLuck !

hi you all !
ops ! aku bukan minah salleh na hi hi .
aku budak melayu yang beragama islam ,, so .....

Assalamualaikum semua :) hee :D

entry kali ini , aku just nak bg tahu jea ,,
first of all , sorry kpd blog aku ini , aku dah lame ta update ko . hahaha ! (tu jea kea ?) HA'AH ! :P sorry lah yea blog BudakSiMyra . aku bukan ta na update dengan entry2 baru ,, tp aku bz laa sayang . haish ! bab menulis ni aku suka ,, tp masa nya nggak ada mas . maaf yaa . (apasal tbe2 indon pulak? oke , CONFIUSED!) hahaha ! skng lg laa tade masa ,,! HUH (sighsighsigh) ! midsem dah nak mula . walaupun midsem exam baru nak mula , tp test2 kecik skng MEMANG BELAMBAK ! grrr ! aku penat dah na tengok mengadap buku 24 jam ! waaaaaa :( time skng ni pun aku curi2 jea nih . curi masa sikit . padahal lepas ni ade exm crown and bridge . haihh (againSIGH) ==' waktu mesir sekarang pukul 3.29 pagi . lg 2 jam dah na masuk subuh . exm crown and bridge pukul 12 tgh hari . relax jea aku kan ? siap berblogging lg haa ! hahahha ! aku memang gile skng . haish ! kene ubah perangai nih !!! mane perangai aku yang rajin niii !!! menghilang tbe2 dari aku pulak :( sedih ! (sob3)
kepada bloggers , sorry guys aku tak dpt na baca entries menarik korang . ta dpt na luang masa untuk bersama korang . sorry yea sayangs ! :) nnt kalau ade masa nnt , aku blogwalking oke ! :)

memandangkan aku dah na exam midsem start dari skng sampai lah 28 january ni aku cuti midsem (winter break) , korang doakan aku yea . doakan kejayaan aku kat sini . doakan kemudahan aku untuk jawab soalan2 setiap subjects ! doakan aku tenang untuk menjawab semua kertas . doakan aku yea !! heee :D sorry kalau byk sangat suruh doakan aku . tp aku tak mintak bende yang susah kan ?? heee :D korang pun boley pahala kalau doakan saudara islam sendiri . kan kan ? :) so , sama2 doakan kejayaan hidup kite bersama yea :)

satu lagi !!

memandangkan sekarang adalah musim winter , so selera makan aku bukan setakat double ,, tp berdouble-truple ! hahahaha ! selera makan aku bertambah2 ! makan sepanjang masa ! sebab ?? dah asyik lapar jea . even aku bedal nasi 2 pinggan dah , lepas sejam dah start nyanyi dah perut aku nih ! bedal satu bungkus roti buku pulak . makan dengan cheese pulak tu (serious aku suka cheese! YUMMY :D) tengah syok2 makan , tengok2 dua2 dah abes ! astaghfirullahal-'azimm !! aku makan habis satu bungkus roti tu ! oke (thats crazy appetite !) serious aku rasa diri aku dah GEMOK !!! so , di sini saya mohon ,, doakan aku jangan gemok !!!! :( ta suka ta suke !! huuu ^^ kene puasa nih ! hee :D

oke lah ,, time to study !
got to go now !
i'll miss you all .

bye .

salam :)

No comments:

Post a Comment