Stalkers !

Monday

SayaTakutSangat!

yeah !!
nak tahu kenapa aku takut ?
meh aku nak citer .

baca someone's post oke .
kat bawah neyh haa ,, BACA !!

'' salam ya banat! ade g0od news =) zty da call dr nihal n she said lg 3-4 days result keluar, plg lewat awl mggu dpn..result da ade ye, just xdpt cop pengesahan ape ntah sbb tu xdpt dkeluarkan lg,s0 ade mse lg neyh, keep praying >_< najah semua, insyaAllah *na tnye dr nihal jgak my result td tp dye xde kt faculty plak ''

YEA !!!! YEA !!!! result dah nak kluarr !! aku tkt :( tolong akuuu :'( aku paling takut untuk terima result . Oh ALLAH , tolong hambamu ini ya ALLAH ... aku merayu padaMu :( aku inginkan mumtaz . aku ingin menolong ibu bapa ku :'( aku ta ingin menyusahkan mereka lagi ya ALLAH . kau berikan lah ya ALLAH .. aku merayu padaMU :'( Aku sedar diriku adalah hamba yang HINA d mata MU ya ALLAH . tapi , aku memohon ya ALLAH . penuhilah permintaanku ini .
ya ALLAHHHHHHH !!!! :'( berikan lah aku ketenangan hati ya ALLAH .. !!!! :'(

kwn2 ... tolong aku .... serious aku berdebar teramat sangatt :'( aku terasa diriku lemahhh . lemahhh bersujud didepanNYA :'(

ya ALLAH ....
hanya KAU yang mampu mengubah nasebku , hanya KAU yang mampu menguasai dunia ini ya ALLAH .... :'(
sesungguhnya , KAU maha berkuasa . tiada yang lain melainkan SATU iaitu ALLAH S.W.T !

ameen ...
ameen ya Rabb :')

No comments:

Post a Comment