Stalkers !

Monday

SayaGembira.

7/7/11 .
terima kaseh kepada Ahmad Asyraf Afifi , Nik Muhammad Asri , (membenye Roni) , Wan Farina Syauqina , n skndalnya Ee :) thanks banyak2 korang . thanks happykan saya hari ini . YES ! Saya happy hari ini . even hati saya merindukan nya :) huu :)
guess what ! kitorang berbuka puasa sama2 td . kt mne ? kt pizza hut jea . huu ~ aku dah laa ta berapa minat sangat mkn pizza neyh . aku mkn satu slice jea un da kenyang gile . cepat kenyang , cepat lapar blk =.='' aku yg susaa na kene cari makanan laen kt umah neyh . haish ! tape2 , aku tengok membe2 aku makan tadi , aku puas hati . cume sorang jea , yie ! mkn skett gile ! seyes ta puas haty td . tp aku ta leyh na pkase dye en . biar lah . aslkan bahagia ;) huh ! habis duit aku . ntah mne lg laa aku nak korek duit na shopping raya ni . huaaaaa :( umi !! hee :D
oke lah ,, setakat ini shj . mls nak citer lebey2 . cter lebey2 perlu dirahsiakan . hee :D oke , byee ;)

No comments:

Post a Comment