Stalkers !

Tuesday

Merajuk.

hehe .
merajuk uh perkara biasa bagi pompuan . bile dah merajuk , sah sah laa mintak dipujuk . lain kalau marah ,, klo marah sampai tahap singa , memang wassalam laa . HAHHA .
hmm ,,
sesetengah lelaki en , kebanyakkan laa ,, klo yg betul2 sayangkn gf dia en , agak2 tahan kea ta kalau gf dia merajuk hari2 ? HAHAHA !
sape ade jawapan ? hee :D
aku tny uh , sbb aku snd dalam situasi uh . HAHA ! yeah ! aku mengaku , aku selalu merajuk nan dia (Mohamad Na'im bin Mazlan) hee :D sorry sayang :P sampaikan dia tanya aku haa ,, ape laa salah b yg buat by selalu merajuk . siap cakap tak layak ape lagi ha . hmm ,, aku jugak yang ase bersalah . ye laa ,, sbb perasaan aku yang memang ta stabil , dia yang jadi mangsa . jahat betul aku ni kn :'( aku bukan nak buat dia susah hati , aku saje je na testing . melampau sangat kea cara aku testing dia ? :'(

maaf sayang . maafkn sy :'(

Amirah !
jnji lepas neyh kau takkan buat dia susah haty lg . jgn na ikut perasaan uh sgt ! yakin yg dia mmg ikhlas na kau . bende nih bukan maen2 ! igt ! kalau dia boley percayakan kau tnpa soal kau macam2 , kau un kene percayakn dia ! faham !??

baekkk :'( aku jnji ...... Janji ? yeah ! Aku takkan berjanji kosong ! TAKKAN ! Aku kenal diriku . aku bukan orang lain , aku adalah aku ! ;) yeah ! aku kene percayakan dia ! tp bagi aku sedikit masa yea . dengan pengalaman lalu , sejarah hidup hitamku dulu byk mengajar aku erti BERJAGA-JAGA . aku akn percayaknnya , tp dm langkah berjaga2 . hee :D oke !! bahsyah ! ^^

and guys !
dah dua hari dah aku nan dia msg bincang pasal hati masing2 . lg2 nnt time na jauh . uh yang aku kuat merajuk uh . aku ta yakin nan dia boley tggu aku . aku akn PERGI jaoh dari dia nanti . JAUH sangatt :( Malaysia-Mesir , jaoh ta ? mesty laa ! HAHAHA ! tp skng hati aku dah lege sikit . dia pandai yakinkn aku . kata2nya mmg manis , SWEET ! huu . aku agak kecaeran laa nan ayat2 dia . tp aku tahu , ayat2 dia bukan suatu mainan . aku tahu dia serious nan aku .
Awak .... Saya Yakin Nan Awak . Saya Sayang Awak :) Terima Kasih Awak :)

oke byeee ! hee :D *malu ! :P

No comments:

Post a Comment