Stalkers !

Saturday

OhHati.

Hati ,
boley ta awak stop daripada buat saya jadi gila ?

Hati ,
boley ta awak jangan buat mata saya berair lagi ?

Hati ,
boley ta awak tahan diri awak supaya ta sakit ?

Hati ,
boley ta awak cube bertahan daripada rindu orang lebih lebih ?

Hati ,
saya tahu hati semua orang lain lain , tapi awak hati saya , please be nice to me :'(

Hati ,
saya tahu hati ta mudah untuk dikawal , but please ! behave yourself !

Hati ,
saya tahu awak sakit , tapi saya ta tahu na pujuk awak macam mane ....

Hati ,
ape yang saya boley cakap ,, bertahanlah , kuatlah , bersemangat lah ..

Hati ,
awak adalah hati yang istimewa untuk orang yang istimewa . jadi , 'istimewakanlah' diri awak sendiri .

Hati ,
awak ada dalam diri saya , awak kene ingat tu oke , hati :)

Hati ,
Walau ape pun terjadi , saya nak cakap satu jea ....

Saya Sayang Awak , wahai HATI :')


No comments:

Post a Comment