Stalkers !

Saturday

SelamatPagiCinta.

HAHA !
sweet ta tajuk atas uh ?
HEE :D
He's calling me cinta . WAH ! haha !
Dan ,,
dia bagi lagu cinta muka buku from najwa latiff .
Memang lagu uh sweet , tapi aku tak berapa suka . HAHHA !
tp sebab dia yang bagi , AKU SUKEEEEE ! *gedix ta ? like i careee ! :P
haish ! mengarut ke mana dah aku ,,
Actually nak cakap ,,

G O O D M O R N I N G W O R L D S !
Alhamdulillah aku masih diberi peluang oleh ALLAH S.W.T untuk hidup di dunia sementara ini :)

KEJAP KEJAP !! morning kah sekarang ? HAHHAHA ! oke oke ,, Good Afternoon . haish ! nak buat macam mane ,, aku bangun lewat :( dulu aku maintain je tidur awal , and bangun awal lepas subuh tuh terus dah ta tidur . tapi sekarang ,, hmm ! tabiat lama dah datang kembali =.='' haiyaaaa . manyak susah woo mau berubah itu macam . HAHAHA !
hmm ,, tapi tadi bangun2 , tros bkk lappy . dah lappy depan mata je . sebelom tidur mengadap lappy , bangun dari tidur un mengadap lappy . OH ! u can see how much i need my lappy ! hahahaha ! hmm ,, oke then , ade 24 notis , 1 inbox , and 2 new friend request . tapi ta kenal , so aku ignore . dah 204 friend request tengah menunggu . sorry la oke , u're so strangers for me . i dont like u to stalk me . HAHAHA ! macam laa diorang stalk aku sangat . KAh3 ! lepas aku bkk frnd request , aku click kat inbox . WAH ! ade pm dari Mohamad Naim . ngeeeee XD serious sengih memanjang aku even baru bangun + gigi ta gosok lagi + rambut serabai + mata sepett gile . HAHAHHA !
nak tahu msg ape dia bagi ?
HAISH ! mane boley tahu . wekk ! :P yang pasti msg nya amatt amatt bahagia untukku . hee :D hmm ,, semua msg2 dia aku simpan , yang simple2 un aku simpan . tapi kalau yang ''scary2'' uh , aku terus delete ! ta na baca dah ! hee :D

Panjang pulak aku membebel pagi2 (utk aku) / tgh hari (waktu sebenar) . HAHHAHAH !
oke lah ,, Aku chiow dulu !
Jumpe lagi .
InsyaAllah .
bye bye ;)

Dear ,,
i miss you :)

No comments:

Post a Comment