Stalkers !

Sunday

DiaPemusnahHidupAku.


Na tgk ta sape DIA yang aku maksudkan kat title entry aku kali ni ?
HAHAHA !
meh aku tnjuk gmbar si dia !

1 ...
2 ...
3 ...

T A D A A A A A A !!




yeah ! mamat ini lah ! HUH !
cukup lah aku cakap , DIA MANUSIA PALING TAK BERGUNA YANG PERNAH AKU KENAL !
bukan aku sahaja yang jadik mangsa dia ,
tapi ,
dah TIGA orang dah jadi mangsa dia !
SH*T !
sekarang ade seorang minah bodoh yang still lagi lekat nan dia ?
KERANA APE ?
kerana JANTAN ini , mulutnya manis , tapi pahit untuk ditelan !
faham kan ?
bab2 menipu , tukar belit cerita , cerita2 keling , suka cakap besar , perasan lebih , DAN LAIN LAIN (banyak kot) - hah ! bagi semua kat dia .
SEBAB ??
Sebab DIA lah pelakon terhebattttt untuk semua watak2 kat atas uh .
tapi ,, sebab dia fikir dia terlalu hebat , orang lain TAK BODOH oke . sekali lagi aku na cakap , KAMI TAK BODOH OKE !
Shi*l ! >.<
Harapkan muke je ensem ! tapi ....... SETAN ah !
so ,
tujuan aku tulis entry ni ,
sebab na suruh korang berjaga2 nan lakik cmneyh atau dapat lakik yang sebijik macam dia dye ! BEWARE ! bahaya untuk masa depan anda semua oke . Serious aku cakap .
Kenal seseorang uh dengan mendalam sedalam dalamnya dulu .
Selidik latar belakang seseorang jika nak buat teman hidup .
Test dia dengan pelbagai ujian (HAHA) .
Jangan nak mudah percayakan seseorang lebih dari kite percayakan diri sendiri !

fyi ,,
Aku bukan nak puji boyfriend aku sekarang . Aku tak kata un boyfriend aku sekarang perfect gile gile . Hati manusia boley berubah bile2 masa je en . So , kalau Naim tahu siapa dirinya kat atas dunia ni , insyaALLAH dia akan takut untuk buat dosa .
And ,
Aku tak kata aku seorang manusia yang perfect . boley jadik teman seseorang yang amat sempurna sampai tade buat salah sikit un . MENIPU laa kan ? Sama2 dah besar , sama sama boley fikir yang mana baek dan yang mana buruk . so , fikir lah sendiri oke . Hidup masing2 , pahala masing2 , dosa un masing2 en :)

Pasal lelaki kat atas uh ,
Serious dari dulu lagi aku bagi peluang untuk diri nya berubah .
tapi bende uh dah jadik tabiat dia . so , Aku dah ta boley na buat apa .
Sampai satu tahap , aku maki2 dia kaw kaw ah ! serious segala nenek datuk BAB* keluar . tak tahan beb dia buat aku mcm orang bodoh . Aku blocked fb dia , skype and ym dia . so that he cant find me anymore . than ,, satu hari ni , dia call . serious aku terkejut . dia merayu2 lagi . dia kata dia dah berubah . oke fine ! aku bagi lagi peluang untuk dia .
Tapi !
sekarang ,, nak marah2 aku sebab aku dah ada Naim . ehek !
Brader , mind your own business laa brader ! =.=''


ini adalah peluang terakhir aku bagi kat dia .
kite tunggu dan lihat oke .
may ALLAH bless him :)
Salam .

4 comments:

  1. international swindler mirahh dop? haha

    ReplyDelete
  2. ehh supo familiar. aku knal dop neyh yunx ?

    ReplyDelete
  3. hasni : haha ! mg knl ko ? mg knl dio mno eyp ? mg thu ko kesah dio ??

    ReplyDelete