Stalkers !

Wednesday

KuehRayaOhRaya !


Kueh raya ?
ade suggestions ta untuk aku na buat kueh raya ape ?
Serious aku ade mood na buat kueh raya sekarang .
SEBAB AKU KEBORINGAN DOK KAT RUMAH !
ughhh !
and lagi2 nanti kereta nak pergi hantar untuk service .
kereta ade sedikit rosak . 3 hari pulak uh kereta kenari tade .
hmmmm ,, kebuntuan nak buat ape kat rumah nanti .
Any suggestion ? heee :D
so , aku plan lah na buat kueh raya en .
sebab bende ni quite F U N !
lagi lagi kalau hasil dariair tangan kite sendiri en ,, lagi la rasa puas haty . *uh un kalau kueh raya yang aku buat uh JADI ! kalau ta jadi ? nanges lah aku =.=''

Oke , meh aku nak cerita sikit pasal fav aku .
Seriously i'm in love with tart nenas . Selalu nye , kalau umi bawak balik tart nenas untuk dijadikan sample or memang saje saje umi belikan en , haha ! aku laa yang habiskan ! :D :D :D



tadaaa ! ni kueh tart nenas yang aku suka . lagi2 kalau nenas yang dia letak banyak2 , pergghh !! aku makan tepung2 yang 'mengelilingi' nenas dalam uh , then baru laa aku makan nenas uh ! perggh ! S E D A P beb buat cmtue ! hahaha ! ;)
hmm ,, kueh ni , aku minat je la . tapi aku ta reti na buat :( ottoke ? :(

lagi ?
kueh ape lg yea ?
hmmmmm ! ntah ! actlly aku tak makan kueh yang plek2 =.=''
Serious tak suka .
Makanan plek2 memang aku ta makan la . kureng !
al-maklumlah kan , aku minah melayu kelantan ! hHAHAA ~ makan makanan kampung2 je . Alhamdulillah ! ;)

hmm ,, dah lah ! ta tahu pulak nak cakap ape da .
Sebab otak aku dah pening fikir nak buat kueh ape . haish !
Doakan aku berjaya okeh ! hee :D
kalau na merasa , datang laa rumah !! HOHO ~
nanti kueh dah siap , aku promote oke !

oke , daaa :) salam .

No comments:

Post a Comment