Stalkers !

Wednesday

CoupleJuices:)


heee :D
hari ini aku bahagia sangat ?
Kenapa ? *asyik soalan sama je kan ? HAHHA !
Sebab hari ini saya berjumpe dengan nya ,,
Sebab hari ini saya boley mengadap muka nya ,,
Sebab hari ini saya boley bercakap depan depan dengan nya ,,
Sebab hari ini saya bersama sama shopping dengan nya ,,
Sebab hari ini saya dengan nya berbuka puasa sama sama ,,
Sebab hari ini dia buat saya ketawa ,,
Sebab hari ini kerana nya , saya bahagia .

HEEEE :D
tadaaaa , ni juice kami .





sorang satu oke ! n air aku punye (ice lemon tea) AMAT MANIS GILAX !
ughhh !
Naim smpai cakap ,, haish ! Chicken Rice Shop ni nk buat bini aku kecing manis ko !
HAHAHHAAHAHAH !!
rilex oke sayang ;)

Aku makan Nasi Ayam . of course laa makan nasi ayam en . makan un tempat berayam =.='' hmm ,,
thanks awak kerana belanja saya makan lagi . sampai kering dompet awak . HEEE :D
laen kali saya belanja awk plk oke !
sebelum awk pergi dungun oke :( sobs3 ~ huuu ~
tape2 ,, nanti saya lawat awak kat dungun oke ! kak ANNE ! bawak saya !! hee :D

oke lah ! malas dah na tulis .
nak sambung tengok H E A R T S T R I N G plk . mls dah nak fikir hal orang lain . penat tahu ta ! ughh ! >.<

oke bye .
Salam :)

No comments:

Post a Comment