Stalkers !

Saturday

SayaDahTukar!Yeay!!


yes !
dah berjaya tukar template blog saya yang baru !
tadaaaaa ! tengok tengok !!





hee :D saje jea amek mcm ni . na tnjuk laptop sekali . kah3 !!!
pagi2 dah berpenyakit koyalisation kn ? HAHAHAHA !
so , amacam ? cantek ta template baru saya ? haha !
biasa2 jea . semalam terniat na buat yang baru . tapi yang biasa2 jea . yang 'hot' nanti , COMING SOON ! oke ? hee :D tape kan kalau belajar lambat2 en ? at least berjaya kali ini . thanks to teacher syazana . dia laa yang ajar aku nan membe gedix aku sorang lagi nama wawa . ajar dalam skype beb ! haha ! sampai pukul 2.30 pagi haa buat bende ni ! adeyhhh =.='' agak penat otak laa . hmm ~ at least puas hati . tak pe lah . huu ~

oke lah ,, kalau na kutuk aku punye blog um tak pe . aku ta kesah .
ni blog aku , bukan blog kau . oke ! mind your own business . na kutuk orang agak2 laa beb , cermin diri sendiri dulu oke ? HAHAA ! *ceramah pagi .
hee :D
oke guys ! bye bye .

p/s : dah 10 mlm terakhir ramadhan . wahai malam lailatulqadar , aku rindu padamu :') ya ALLAH , aku rindu padaMU :'( Serious aku terasa macam menjauh dengan MU :'( ampunkan dosa dosa ku ya ALLAH :'( Alhamdulillah kau masih sayangkan aku ,, sehingga kini kau tak putus2 memberikan rezeki kepadaKU , aku bersyukur ya ALLAH . ampunkan dosaku ya ALLAH :') Ya ALLAH , Ya RABB !

No comments:

Post a Comment