Stalkers !

Tuesday

DiaSweetDiaComelDiaEnsem!

agak popular post aku pasal tajuk kat atas uh . HAHA !
kalau lah korang perasan en ,,
dulu aku ade post mcm ni ,,
Dia Sweet , Dia Comel , Dia Jambu , Dia kacak !
agak popular jugak ,, tapi ,,
time tuh time aku single .
so ramai yang bagi support kat aku , harap2 jumpe ape yang aku impikan en . hee :D
siap ramai agy haa tanya , SAPE , SAPE WEYH !
hahaa !
C'mon guys ! takkan laa aku nak bagitahu kat laman mukabuku uh .
malu laa . haish !
time uh , aku tak cakap pasal sape2 un .
saje je na tulis status macam tue .
nak bagi orang laen P A N A S skit ! hee :D

Sekarang ??
Wassup dude ! huu ^^
Sekarang al-maklumlah kan , dah berpunye ,
so aku guna balik status lama , tuka tuka sikit ,,
tadaaaaaa .....

Dia Sweet , Dia Comel , Dia Ensem - YEAH ! i found him ! :))

haaa ! panas ! panas ! panasss ! hahaha !
Serious aku ingat aku letak ''in a relationship with Mohamad Naim'' uh dah boley laa orang laen baca sebab aku tak hide un kan . dah boley laa orang lain tahu yang aku dah berpunye .
Tapi ! hmmm ~
semalam kat inbox , orang tanya , wah ! dah berpunye yea ? nan sape ? bile ?
hmmmm =.=''
then semalam lagi , kat skype ,, jumpe sape uh ? dah ade bf yea ?
hmmm =.=''
lagi semalam lagi ! ,, kat chatbox ,, tengah chatting2 ,, sbb tade topik aku cakap laa macam ni ,, nanti 4 tahun lagi , jemputlah ke majlis sy yea . dengan selmaber nye dya tny , eyh , dah ade calon kea ? sy ingatkan awk single tadi . baru nak masuk .
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm =.=''
pagi ni pulak ,, dapat inbox ,, myra , dah ade pkwe yea , semoga berbahagia .
HAHA . oke ,, thanks :|

hmm . wahai status ,
thanks so much . tanpa kau , memang ta heboh lagi kot aku dah ade .
HAHAHA !
kesian peminat2 aku , hancor lebur yea haty2 anda ?
HEE :D
sorry laa , aku bukannya na kejam ,, ini lah yang terbaik :)

Oke lah ,, sahur dah ,
solat belom agy .
lepas solat subuh ,
na tido !! haha ^^

*plan hari ni : na dating nan dia ,, tapi terpaksa cancel :(
Sebab ? Sebab tade kete . huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :'(
b ,, sorry :'(

.......

No comments:

Post a Comment