Stalkers !

Wednesday

AlhamdulillahYaALLAHakuBersykur!

Alhamdulillah !!!
Alhamdulillahhhhhh !!!
yeah !
Alhamdulillah ,, aku panjatkan syukur beribu ribu berjuta juta syukur pada MU ya ALLAH !!!!!!
alhamdulillah sgt2 ya ALLAH !!!
Sesungguhnya Kau Mahal Berkuasa !! tiada yang laen melainkan Kau ya ALLAH .
kau Maha Rahman ,, Terima kasih ya ALLAH :')
Kau Maha Rahim ,, Syukran ya ALLAH ! :')
Kau Maha Wahid ,, Tanpa MU , siapalah aku ya ALLAH :')

Y E A !
Aku happy sekarang !
Aku happy sangattt .
ta terkata diriku atas ANUGERAH DARI MU ya ALLAH ya TUHAN ku ! :')

2 jam sebelum .....
conversation antara aku dengan seorang hamba ALLAH yang telah banyak membantu aku ...
Aku sayang pada nya !! ^^

(SKYPE : Wan Nur Amirah & Nurzati Azhani)

[7:32:58 PM] zatyazhoney: myra,nga berbuke eh?
[7:33:06 PM] zatyazhoney: akak call xagkt pun
[7:33:19 PM] zatyazhoney: akak ade mende na bgtawu =)
[7:33:34 PM] zatyazhoney: if c0uld cntact akak scepat mungkin ye
[8:03:06 PM] Wan Nur Amirah: akk !
[8:03:11 PM] Wan Nur Amirah: akk na gtaow ape ???
[8:03:18 PM] Wan Nur Amirah: mcm mendebarkn jeaaa >.<
[8:03:48 PM] zatyazhoney: myra jgn kasi tawu spe2 akak xna kec0h sbb result x0fficial kua lg
[8:03:55 PM] zatyazhoney: akak g tgk kt gamaah
[8:04:00 PM] Wan Nur Amirah: seyess ???
[8:04:05 PM] zatyazhoney: akak, aisyah, myra n ein dpt mumtaz =)
[8:04:05 PM] Wan Nur Amirah: akk dpt mumtaz eyy ??
[8:04:11 PM] zatyazhoney: azza dpt jayyid jiddan
[8:04:24 PM] Wan Nur Amirah: akk !!!
[8:04:29 PM] Wan Nur Amirah: seyes myra nangesss :'(
[8:04:36 PM] Wan Nur Amirah: Alhamdulillah ya ALLAH !!!!
[8:05:05 PM] zatyazhoney: myra!!!
[8:05:17 PM] zatyazhoney: akak un nangeh peluk2 d0kt0rah td
[8:05:22 PM] zatyazhoney: sdeyh+happy
[8:05:24 PM] Wan Nur Amirah: akk !!!
[8:05:28 PM] Wan Nur Amirah: myra happy sgtt
[8:05:31 PM] Wan Nur Amirah: tahniah akk !!
[8:05:35 PM] Wan Nur Amirah: tahniah utk kitee ^^
[8:05:35 PM] zatyazhoney: myra, c0ngracts taw =) nseb bek akak dpt tgk yg k0rg
[8:05:39 PM] Wan Nur Amirah: thanks so muchh akk !
[8:05:42 PM] zatyazhoney: thniah ntuk kte =)
[8:05:56 PM] zatyazhoney: 0k!!!
[8:06:06 PM] Wan Nur Amirah: myra na gtaow umi jappp
[8:06:10 PM] Wan Nur Amirah: thanks os muchh akk !!
[8:06:16 PM] Wan Nur Amirah: syg akk sgt22 ^^
[8:06:35 PM] zatyazhoney: 0k =) my pleasure syg, pape un c0ngracts ye!!
[8:09:07 PM] zatyazhoney: syg myra jugak =)


hee :D so ,, korang dah dapat agak en kenapa aku menangis gile2 td , melompat2 nak bagi tahu umi time umi tengah solat meghrib td , melaung2 aku mengucapkan kalimah Alhamdulillah ,, senyum2 memang happy bagai dunia ini saya punye ! HAHHAHA !!
Alhamdulillah laa . serious first first uh aku tak percaya . tp aku cuba untuk percaya . ya ALLAH ! terlalu besar RAHMAT mu ya ALLAH . terlalu terharu aku dibuatnya . huu :')

sekarang , aku hanya akan berdoa , agar semua nya terbaekk untuk diriku , untuk rakan2ku , untuk family ku :) Aku akan berusaha untuk dapatkan biasiswa . sekarang masa nya untuk aku struggle mendapatkan scholarship :) JPA ! tggu aku yea . please be nice to me ! hee :D ya ALLAH , permudahkan lah urusan ku ini , urusan rakan2ku . ya ALLAH :) Aku bersyukur padaMU ya ALLAH . terima kasih atas RAHMAT itu :)

p/s : aku kene puasa sebulan nnt . aku telah berJANJI pada ya ALLAH ! yeahh ! bersemangatt !! ^^ suke sukee ^^ doakan yang terbaek untuk aku yeaaaa , kwn2 .
terima kasih segala2 nya . segala nasihat , segala ceramah free . hahaha ! segala semangat dan time susah senang bersama . terima kasih sahabat2 .

kpd family , UMI n ABAH sy yang tersyg .
Mira ucapkan BERIBU RIBU terima kasih . Myra dah berjaya umi . myra dah berjaya abah . hee :D terima kasih atas doa yang tak putus2 . terima kasih atas nasihat yang ta henti2 . terima kasih atas pengorbanan mu yang takkan dapat ku balas :'( terima kasih umi . terima kasih abah . myra happy sangat . happy bersyukur sangat dapat tengok senyuman umi dan abah tadi . ya ALLAH , aku bersyukur pada MU ya ALLAH . Alhamdulillah ya ALLAH . Alhamdulillah .... !! ALLAHU AKBAR !! ^^ *aku telebey excited kah? hee :D

terima kasih kepada semua :)
jumpe lggg . nnt dah kluar yang rasmi , aku tampal sebesar2 alam kat blog ini yea . insyaALLAh ! hee :D oke ,, see ya . byeee :)

salam :)

No comments:

Post a Comment