Stalkers !

Monday

SelamatHariRayaAidiladha !

woah ! raya mood ?
amacam raya korang ? meriah ta ?
aku tahu ! MALAYSIA raya nya tak semeriah orang MESIR meraikannya .
kat sini Raya Aidiladha agak meriah la .
dapat lah jugak aku merasa kemeriahannya walaupun FAMILY ku tiada bersama :(
sobs3 :'(
Sedih tu memang laa sedih .
tapi ape yang mengubati kesedihan itu , aku menganggap semua rakyat MALAYSIA yang menetap di Bumi Anbiya' ini sebagai FAMILY aku . lagi2 housemates ku , member-2 ku - merekalah family ku di sini . segala suka duka kami kongsi bersama-2 . so , SEDIH itu musnah ! :D musnah sgt kea ? hmm , aku ase tade sume . aku dpt rasa ketiadaan family , lg2 umi and abah di sisi . tape tape , aku seorang yang TABAH ! hee :D

guys ! guess what !
Tahun ni aku dapat solat raya bersama-2 orang arab ! wahh ! pukul 5.30 pagi aku dah bangun , solat subuh , mandi sunat raya , siap2 nak pergi solat . pukul 6 pagi . sejuk di pagi raya , nyaman sungguh ! Tahun lepas tak dapat bersama-2 bersolat raya , sebab tak tahu diorang solat pukul berapa . al-maklumlah , kami tahun lepas masih mentah lagi di bumi mesir ini . so , duduk rumah , make-up2 . hee :D itu cerita tahun lepas oke . tahun ini , huh ! semangat itu penting ! even sejuk gile , tetap mandi sunat . sanggup keluar berjalan (agak-2 dalam 2 km dari rumah) yang sejuk ituu . tahan je lah . pagi2 amek gambar . hee :D suasana raya itu kami dapat rasai . lepas selesai solat semua , turn orang puak-melayu pulak yang mengambil alih masjid untuk solat beramai-2 . sy dah sudah solat bersama org arab oke ! wekk :P (ceh ! bangga ! TAK BAEK LAH AMIRAH! ) then , blk rumah , SAMBUNG TIDUR ! zZzZ ~ :P pukul 11.30 pagi bangun lg . dah zohor . n kami rancang untuk keluar beraya di rumah-2 terbuka . pakai cantek2 oh ! hahahah ! aku letak satu je lah yea gambar raya kat sini . gambar sebelum keluar beraya . amek di rumah ! semua cantek2 :)



tadaaa ! ini lah housemates ku , merangkap family ku di mesir :)
cantek tak kitorang ? hee :D

then ...... ape lg .....

MAKAN !

MAKAN !

MAKAN !

MAKAN !

MAKAN !

habes 5 buah rumah ! 2 buah lg rumah ta sempat nak pergi . perut ku memang dah KETAT ! serious buncit ! dah satu rumah uh masak sedap2 ! pergghh !! tak boley tahan nafsu makan tau ! kesian perut aku . aku seksa dia hari ini . MAAF yaa ;) bila lg aku nak buat ko buncit en ? HAHAHHAHAA ! dah dah !
sekarang baru jea sampai rumah ni . kol 9 mlm . dari pukul 12 tgh hari sampai lah 9 mlm . penat ta terkata ! dengan berjalan rumah ke rumah . kalau ade basikal , dah lame aku gatih tau ! tapi apakan daya , orang arab menganggap org perempuan yang naek basikal/motor itu adalah perkara yang AIB ! grrr ! ntah ape yang aib nya aku ta faham --' so , terpksa lah menggunakan kudrat kaki yang kuat ini , Alhamdulillah ! :)

oke lah , malas dah nak mengarang . korang um malas gak nak membaca kan ? hahaha ! aku tahu lah . aku pun dah penat . nak tidur !! (molek lah myra , perut buncit , pastu tidur) hahaha ! jangan amalkan yea kawan2 . gemok korang nnt ! :P

oke lah ,,
akhir kata ....

SALAM AIDILADHA DARIPADA YANG IKHLAS , WAN NUR AMIRAH BINTI WAN MOHD ZAMRI :)

2 comments:

  1. Selamat hari raya Myra :)
    Best gyla dgr ko cakap raya kat Mesir, mesti meriah gyla..Hoho..Sedap tak daging unta?

    ReplyDelete
  2. MissAfin : Alhamdulillah . daging unta ta dpt rasa lg lah . insyaALLAH hari ini aku dpt rasa nnt . ngeh3 ~

    ReplyDelete