Stalkers !

Tuesday

Awak , SayaPergiDulu .

memandangkan tajuk entry sy kali ini berbunyi begitu , maka betullah tu .
HAHA ! ape aku merepek ni ? hmm ..

Tinggal 4 hari je lagi untuk aku menghabiskan sisa2 cuti ku ini di Malaysia tercinta . bukan Malaysia yang aku cinta , tapi rakyatnya . Rakyatnya tu tak ade lah semua . HAHA ! Especially my family , Umi Abah , adik-beradik , my first 1-month baby niece , n of course i'm going to miss half-dead to my hubby-to-be , Mohamad Naim :')

Sepanjang aku bercuti di Malaysia , let me tell you how long . it's 3 months ! FULLED ! haha ! best ? ntah laa best kea ta . tapi oke la . aku balik jea hati aku bercambah . hati aku dicuri oleh seseorang . Then aku ade 'family' baru . lagi laa bertambah bahagia . Adik Anne , Adik Yan , Adik Nona , my beloved-gorgeous cousin Wafa , Abe Ajim , and Ju :) Thank you very much guys . you're really meant for me :) of course i'm going to miss you all ! and let me spill the beans , I REALLY LOVE YOU ALL :')

Guys ,
Aku tahu aku tak perfect . dan tak mungkin aku akan jadi perfect . yeah , aku tahu .
Jadi , aku nak mintak maaf atas segala salah dan silap aku sepanjang berkawan , bersahabat , bermesra , bergelak-ketawa , berhang-out together , (senang citer , sume 'BER' lah) hee :D
and ,
Jadi aku jugak , ingin memohon beribuan terima kaseh untuk kamu semua sudi bersama-sama dengan aku sepanjang 3-bulan aku di bumi Malaysia :) tanpa korang , sape lah aku kan :) huu ~
bagi orang lain yang anggap aku ni sombong , bongkak , ta sudi menegur , muka masam-mencuka-marah , merajuk2-manja - harap dapat dimaafkan lah yea . Seperti yang aku cakap kat atas tadi , aku bukan lah manusia yang sempurna , malah manusia yang hina di mata ALLAH S.W.T . Maafkan saya . Maafkan kekurangan saya . Maafkan keterlebihan saya . Sesungguhnya , Yang buruk datangnya dari saya sendiri , semua yang baek datang dari-NYA :')

Kalau nak cerita pasal dosa-dosa yang penah aku buat , memang tak habis la kan . HAHA ! ape yang aku mampu pohon , jutaan kemaafan . juataan pun ta mampu nak selesaikan semua kan ? tapi , at least , i admit it :) yang tak puas hati uh , meh bincang meh . hee :D

Persiapan ? OMG !
serious aku dah pening nak kemas barang aku . korang nak tahu tak ? ta na ? tape lah ! na bagitahu jugak ! hee . Aku punye kotak yg aku letak MAKANAN SAHAJA , dah 17KG . OMG ! gile ? memang pun =='
Serious berat ! tak campor dengan beg gedabak besar aku tuh . entah berapa la pulak kan ? HAHA ! mintak2 laa Abang2-Kakak2 kat KLIA yang uruskan pasal tiket GulfAir kea Mesir nanti baek2-ensem2-cantik2 . HEEE :D pleaseeeee , lepaskan beg2 saya nanti yea ? AMEEN ! korang doakan aku jugak tau . Thanks ^^

Kesihatan aku agak merosot sedikit sekarang . Perut aku ALHAMDULILLAH dah oke . cuma kepala aku jea . serious PENING ! aku ta tahu nak buat ape . bekalan ubat panadol kat rumah aku dah habis =.='' ughh ! TENSION nan pening nih . sampai tumbuh SATU jerawat batu kat pipi belah kanan (detail aku bagi) ! bertambah Tension aku =.=''
ya ALLAH , kau permudahkanlah urusanku ini . Ameen !

Risau ? agakk laaa ! hahaha ! nak tahu kenapa ? aku risau dengan cuaca sekarang laa awakkkkkk . tengok laa cuaca sekarang . mudah nak hujan . aku ambil flight MAS dr KB-KUL pukul 4.45 ptg . insyaALLAH sampai 5.45 ptg . it means i have 2 more hours for me to check-in my next flight from KUL-BAH , which is Gulf Air . Aku takut dengan cuaca sekarang tak menentu akan menjejaskan masa flight aku nanti . at least kalau aku dah sampai KUL , aku dah lega .
ya ALLAH , sekali lagi aku memohon pertolonganMU ya ALLAH , permudahkanlah segala urusanku ini . AMEEN !

Oke lah , setakat ini dulu lah . Na pgy dating dalam handphone pulak dengan mamat ensem uh . HAHA ! oke , bye !


Quote for us : Life is not that simple as a piece of cake if there is no USAHA !

Enjoy ! salam :)

No comments:

Post a Comment