Stalkers !

Saturday

SelamatHariRayaMaafZahirDanBatin!





Hi Hi Hi ! hee :D
disini saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin !
Saya tahu awal sangat untuk ucapkan ,, tapi orang lain boley hantar kad raya awal2 , kenapa aku tak boley post ucap raya awal2 ? HAA ! HAHAHA !

dulu dulu , aku rajin gile laa hantar kad raya untuk member2 ku .
bersungguh sungguh aku mintak alamat rumah =.=''
*malu .
YEA SAYA MALU ! hahaha ! tapi tape , aku ikhlas buat semua uh .
orang nak kutuk aku , LANTAK lah . dosa masing2 tanggung . heee :D *ceramah skett :P

Sekarang ,, dunia dah maju beb ! pakai lappy jea , tersebar seluruh dunia . HAHHAA ! free pulak uh . free ?? Bil internet parents yang bayar . hee :D thanks abah . thanks umi !
and sekarang um tak payah susah2 nak pergi beli setem , nak kene pergi pos office . HUH ! leceh . sekarang , sambil2 korek hidung um boley hantar . HAHAHHAHA !! OPS ! saya tak buat oke . hee :D :D :D

Sebelum aku membebel merapu lagi banyak , better aku stop disini lah yea .
and tak lupe ,,

Maafkan saya kalau saya ade buat salah silap , semua TER TER uh , harap dimaafkan lah yea ? hee :D saya manusia biasa . manusia yang tak pernah sunyi daripada membuat kesalahan kesilapan kecuaian ketidakpandaian saya . hee :D segala nasihat teguran , segala makan minum , segala pertolongan pembantuan , segala ilmu bijak pandai , segala tentang kehidupan kite d dunia yang sementara ini ,, Saya , WAN NUR AMIRAH BINTI WAN MOHD ZAMRI ingin memohon agar kalian halalkan segala2 nya yea ? and maaf laa kalau saya tidak cukup baek untuk kalian . laen kali saya cuba jadik lebih baek oke ! insyaALLAH ^^


oke , raya elok2 yea . jgn maen mercun !! tgk org maen tape . HAHAHA !
makan nanti raya first uh elok2 . jangan gelojoh sangat . perut jangan bagi membuncit tibe2 . serious scary =.='' HAHHAHA !
n mintak lah ampun dari ibu bapa kite yang terchenta oke ? merekalah segala2nya . tanpa mereka , siapalah kite :')

Salam Aidilfitri .
Sekian :)

No comments:

Post a Comment