Stalkers !

Monday

SayaDahPuasa.

HAHAHA !
setelah 11 hari aku makan tanpa menahan apa apa ,,
kini tiba untuk ku menahan dari segala galanya !
HEE :D

time aku tak puasa , habes orang seluruh pelususk dunia tahu aku tak puasa .
N G E N G !
lagi lagi ade orang post kat wall mukabuku aku yang menyatakan ketidakpuasaan aku .
UGHH !
terima dengan redha .
terima dengan hati yang lapang .
terima apa ? HAHA ! terima ejekan orang . =.=''

HAISH ! myra myra . K E S I A N !

GUYS !
sekarang aku dah puasa oke . haaa ! jangan na tuduh2 aku ta puasa agy .
agak kelaparan laa jugak en . kalau tak lapar uh , bukannya puasa laa uh . HAHA !
semalam aku tidur awal gile ! lepas makan2 bukak puasa uh ,, then solat maghrib . lepas solat maghrib , ingat boley laa sambung tengok cerita heartstring en ,,
A P E !
krohhhh kroohh ! zZzzZ !
Serious aku ngantok gile semalam . then , tersedar pukul 12 tengah malam .
Ape lagi ,, terus text aku punye cik abang tapi dia dah pi kerja dah . hee :D
sorry ~ kitorg msg dari pukul 12 sampai lah pukul 3 pagi . Oh My God !
HAHA ! Aku memang suka kacau dia time kerje . HAk3 !
And ,,
time uh , serious aku lapar gile ! ta tahan kot kat rumah aku bau burger ! rupe2nye ade orang masak burger semalam . pergghh ! terliur gile ! sanggup turun bawah ,, time uh pukul 1.30 pagi ase nye ,, turun pergi dapor bukak api masak burger . bukan setakat burger aku goreng2 semalam , fries um aku goreng . LAPAR ! >.<
then , rembat Mister Potato Crisps semalam . hee :D bawak naek atas bilik . makan makan and makan ! lepas makan , hmmmmmm ... zZZzZZz ..... =.='' again ~

HAHA !
oke , ntah hape2 entry aku kali ni .
na baca , baca .
ta na baca , blah ! :P

oke bye ! ^^

No comments:

Post a Comment