Stalkers !

Sunday

IsuIsuIsuIsuIsu-Basi.HAHA!

sepanjang perjalananku berblogwalking en (bapak keling ayat) , ada la dalam 2-3-4 blogger , aku baca entry nya pasal berTudung VS Tak berTudung .

haish ,, aku neyh tade laa sangat ilmu na berbahas pasal tudung ta bertudung en . yang aku tahu , dan yang pasti tak pakai tudung uh confirm2 masuk neraka . HAHAHA ! jap jap ! aku memang bukan tuhan . tp ye lah kan ,, HAHAHA ~
dan aku tak cakap yang pakai tudung ni semua nya baek2 . macam aku , Aku bukan budak yang baek , bukan budak yang alim , bukan budak yang warak .
Aku bukan budak yang betul . OPS ! mengata diri sendirik pulak aku neyh . haih ~
at least aku sedar kan ? yea , aku sedar , tp masih lagi ta berusaha untuk ke arah kebaikan . ntah bile laa aku na sedar ! H A I H ! >.<

oke ,, lupakan pasal aku , aku na citer serba sedikit pasal entry bloggers yang aku baca psl entry tudung ta bertudung neyh .
Satu , ade sorang kakak neyh , dia post kat fb ''korang igt yang pakai tudung ni confirm2 masuk syurga kea?'' amboiiiiiiii minah ! sedar sikit ko tu sape ! haih ! pastu ade yang comment dye , kaw2 ah , smpai 9887 orang like comment seorang hamba ALLAH ni . dia ckp cmni , '' yang pasti yang tak pkai tudung confirm2 masuk neraka '' HAHAHA ! bapak bengang ahh minah yg post uh . aduhh3 ~ actlly byk agy diorg berdebat , takkan aku na tulis semua kot . MALAS aku ! HAHAHA ~

next !
ni kat entry blogger yang ta pakai tudung jugak .
n aku agak respect nan dye .
dye kata , dye dah lama na pakai tudung . tp mula2 niat nya sbb dia tgk orang pakai shawl ni lawa lawa . amboii . kak ! shawl memang lawa lawa . lagi lagi sekarang trend pakai shawl macam macam en , memang laa akn tertarik haty nak try . tapi kak , salah niat tu . tu niat na pakai tudung sebab fashion ! haish !
then ....
tbe2 ntah mcm mne ntah (aku lupa script bhai !) hahahha ! dye betulkan niat dye blk . Alhamdulillah ! huu ;)


oke lah , mls lah aku na cakap bnde ni . aku bukan ustazah ! saje je na share . HAHAHAHAHA ! oke ,,
bye bye .

Salam .

No comments:

Post a Comment