Stalkers !

Tuesday

HariRabuHariSayaTunggu.

yeayy ! hari ni dah hari selasa . so maknanya hari RABU esok ! heee :D
na tahu ada apa nan hari rabu ? hee :D
mne boley cakap ! wekkk ! :P
hanya saya dan dia yang tahu . ngeh3 !
sekarang hanya nak tggu mintak permission dari umi je ni . haish !
takut pulak nak mintak permission ni >.<
haish ! tak pe tak pe ! hee :D aku kaki bodek , pndai bodek ! hahaha ! ^^
dah laa kete kenari aku ta siap2 service lagi .
kene mintak permission ke-2 nan umi aku lagi .
permission nak pakai kete umi .
dah la kete umi besar :( takut gak arr nak bawak .
lagi lagi ITU KERETA UMI SAYA . huh ! kene bawak slow2 arh ! aku dah lah terbiasa nan bawak laju2 ,, sebab aku tak boley bawak slow2 . B O R I N G tahu ta ! >.<
umi ,, please lembut haty yea utk anak umi yang comel ini . HEE :D :D :D
haih !
aku kene prepare muka , suara , lenggang lenggok na bodek umi aku neyh !
CHAIYOK MYRA ! hahahha ! ^^
oke now , aku kene call sepupu aku a.k.a Wan Farina Syauqina Binti Wan Kamarul (eyh btol kea eyk nama penuh minah ni cmni ? ) heeee :D .
kenapa kene call ? SEBAB NAK KELUAR NAN DIA LAAA ! haha ~ nak temankan dia bukak puasa sekali . kesian sepupu kesayangan aku ,, keje bagai nak mati , bukak puasa tade berteman . haish ! tak pe tak pe ,, sabar yea . at least mg dah berpengalaman dan mengenal erti penat lelah bekerja . pahni mu jadik DOCTOR berjaya , haaa ! no time for rest ! huuuu ~ ;) sabar ! sayang mung , puu ;)

oke lah ! tu je na citer . hee :D
so , saya tak sabar menunggu esok . tapi biarlah berbaloi kan dengan penungguan satu penyeksaan ni yea . doakan aku biar haty umi lembut yea ! heeee :D
oke , bye semua .
c-yaa later ;)

Salam .

No comments:

Post a Comment