Stalkers !

Friday

DiaYayankDiaLalinkSaya.





oke ,, meh aku citer pasal budak 2 orang uh .
kecuali yg buat peace uh , for sure la tu aku en . so ta yah tahu . HAHHA !

oke ,, first gmba yang atas uh . tu laa LALINK aku ! hee :D

Oh Lalink ,,
She's pretty hot ! hahahaha !
Her name is Ilani . sweet kan ? hee :D
bagi aku , lalink neyh tegas ! yeah ! dia garang ! aku tkt . hee :D
tapi hati dye baekk .
dulu dulu , time aku ade masalah jea , aku terus cari dia .
dia bagi nasehat kaw kaw ah kt aku .
tp best denga ! hee :D
and time dia ade masalah , aku je yang kadang2 ade nan dia .
sorry lalink :'( Aku still ta boley jdk yang terbaekk ,, sygs mu yang terbaek :') sorry ......
dah dah ! jgn sedih ! ni blog aku ! kene CERIA ! haha .
oke yg len ,, dia kawan yang baek . dia teman yang bagus . dia gewe yang setia . hee :D Sape2 yang dapat dia , memang beruntung sangatt2 ! Sape2 yang ta reti na hargai lalink aku , MEMANG MAKAN AKU PUNYE SELIPARR laa ! huh ! hee :D
Aku sayang lalink aku okeh !
Thanks lalink sudi 'kutip' aku sebagai teman , kawan , sahabat n gewe ? heee :D
Thanks a lot lalink .
and of course i want to say sorry for everything that was imperfect :) as usual , i'm not a perfect person . i wont be so perfect , but at least , i'm trying :)

oke ,, lets talk about the other person , tadaaa ! She's my yayank ! hee :D
sorang lalink , sorg yayank . n ade lg sorang ,, dearr . hmm ,, sorry , aku ta dapat na teruskan . Sorry yayank , Sorry lalink , terpksa cakap cmtue dlm blog . Aku memang ta dapat teruskan . Tade sebab ,, tapi aku yang ta dpt na teruskn . aku bukan sahabat terbaek . aku mintak maaf :') korang teruskn lah oke . aku tade masalah . n aku still lagi kwn nya . but it cant be like before :') sorry and sorry :')
oke ,, time for me to introduce my yayank .
Her name is Wan Nursakinah . sweet jugak en ? heee :D
oke ,, yayank aku neyh tegas jugak orang nya . tapi tegas2 dye , lembut orang nya . HEE :D hmm ,, aku nan dye amat amat rapat . na tahu sebab ape ? Sebab nya ,, dari kecikk ,, berhingus2 ,, comot2 smpai laa sekarang kitorang contact . mane tak nye ta rapat . segala cerita A smpai Z ,, kitorg share bersama sama . Semua masalah , masing2 berjanji , masing2 simpan rahsia . She's very great ! i'm so luckyyyy to have her as a sister + bestfriend + member :) She's eveything to me ,, Sebab ? Sebab rahsia aku ada padanya ! HAHAHHAHA ^^
yayank ,, what i can say is , u're amazing . Serious aku aso aku beruntung aku ado saem po mg . even rmai orang bagi DURI nan mu , tapi mu tetap bagi BUNGA selagi sabar tetap dalam hati :) huu .
Thanks yayank selalu ada nan aku .
Thanks yayank selalu dengar rintihan hati aku .
Thanks yayank selalu menyelesaikan masalah aku .
Thanks yayank selalu bagi aku semangat baru untuk teruskan hidup .
Thanks yayank untuk semuanya :')
ta terbalas jasa mu nan aku .
n of course i'm asking an apologize from you for everything bad wrongs that i've done :') i'm a super duper trouble maker . HAHAHAH !

oke , done !! hee :D
enjoy reading . ta suke ? ape ku pedoli ! hee :D
Oke ,, Sekian .
:)

2 comments: