Stalkers !

Friday

DiaKacauLagi.

ughh !
kenapa mesti kau kacau aku lagi ?

E N O U G H ! oke ?
same same dah ade life baru .
ta payah na ungkit hal lalu .
ko nan hal ko , aku nan hal aku .
Aku ta kacau hdop ko , so jangan nak kacau hidop aku oke .
Serious , MIND YOUR OWN BUSINESS lah brader ! >.<

toot tott ,, tott toott .. u have a new msg .
Aku bukak ,, tertera nama nya .. (i cant tell anyone)
aku bukak msgnya . tertulis begini . . . . . .

'' Start from now , sy akn slow2 lupakan awk . awk dah dimiliki . dont worry . nyte ''


HAHA ! bagus laa kalau macam tu . Serious lege .
Then aku forward msg uh kat Naim . Naim cakap ,, hmm dlu un ckp cmtue gak kt yang len ,, tp last2 anta msg , i cant forget u .

Amboiii sayanggg . HAHHHAHAH ! kalau jealous , cakap laa jealous . HAHAHHA !
oke oke , serious !
hmmm ,, tapi ,, aku ase macam uh jugak la .
hmm ,, pagi td msg pulak . haiyaaaaa .
HEY MAMAT ! kalau na lupakan aku , bukan mcm tu caranya ! ughh !
serious aku ta suka kau sejak dari dulu lagi ! jangan na mimpi siang hari lah mamat ! huh ! ni kire baek dah aku ta cakap buruk2 pasal ko . n ni dah kire baek aku layan kau nan baek . CUKUP lah oke . Aku dah rimas ! >.<

And !
SAtu lagi .
Sudah sudah laa mainkan perasaan orang tu . Dulu kau buat kat orang yang sayang . sekarang , kau buat kat orang yang langsung tak bersalah .
ko rase diri kau hebat kea brader ?
Sudah sudah lah oke .
Naim , thanks nasihatkan saya macam2 semalam . Saya mengerti maksud anda . thanks a lot . Saya janji akan berubah . Saya tak akan buat lagi . Tapi sy terpaksa delete msg2 awk ,, sbb msg2 awk MENAKUTKAN sy . heee :D

oke lah ,,
kalau dia kacau lagi , aku tulis lagi dalam blog aku ni yea .
tunggu dan lihat ! hee :D
oke ,,

Sekian . tq kerana membaca .
Salam :)

No comments:

Post a Comment